Уважаеми клиенти,

Във връзка със зачестили опити за нерегламентиран достъп към електронните банкирания на клиенти, бихме искали отново да ви инструктираме за  предпазните мерки, които трябва да предприемате, за да предотвратите опити за измама и нерегламентиран достъп до Вашето банкиране:

  • Влизайте в банкирането си през сигурни компютри и връзки. Ако ви се наложи да ползвате друг компютър, незабавно променете паролата си, когато отново имате достъп от сигурно място;
  • Използвайте лицензирана антивирусна програма и редовно я актуализирайте;
  • Ползвайте сигурни пароли, които са комбинация от букви, цифри и различни символи. Сменяйте паролата си често;
  • Не оставяйте безконтролно личния си мобилен телефон или устройство за сигурност, за да сте сигурни, че не се използват от друг без Ваше знание;
  • Проверявайте внимателно детайлите на преводите, които потвърждавате онлайн чрез е-ТАН – IBAN, сума, валута и име на получател, към който нареждате плащане.

Важно е да знаете, че:

  • БАКБ не изпраща по имейл съобщения, свързани с потвърждение на Ваши данни, потребителско име или парола.
  • Банката не изисква чрез имейл или СМС повторна верификация на Вашата самоличност чрез въвеждане на потребителско име, парола, номер на мобилен телефон и други чувствителни данни.
  • БАКБ не изпраща съобщения по имейл, свързани с извършване на планирани профилактики на приложенията за онлайн банкиране или при технически проблеми и ограничен достъп до тези приложения.

При получаването на подобни съмнителни съобщения или ако установите невъзможност за достъп до транзакционния портал BACB Plus, или правите множествени опити за вход с верни потребителско име и парола и получавате отговор за грешни данни, при едновременно ограничено функциониране на Вашето мобилно устройство, молим веднага да уведомите БАКБ на следните телефони: +359 9058 370 или имейл адрес:abuse@bacb.bg.