Карти
-
Блокирах ПИН кода си на банкомат. Какво да направя?
Въвели сте последователно 3 грешни ПИН кода. За да деблокирате своя ПИН, моля, позвънете на тел.: +359 2 9702600 (Център за обслужване на клиенти в БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ) и след верификация на набор от лични данни, ПИН кодът Ви ще бъде отблокиран за нови 3 опита.
-
Забравил съм ПИН кода си. Може ли да ми издадете нов ПИН?
В случай че не помните активния си ПИН код, трябва да подадете Искане за преиздаване на картата в банката. БАКБ ще издаде нова карта и нов ПИН код след заплащане на такса за преиздаване, съгласно Тарифата на банката.
-
Картата ми беше задържана на банкомат. Как да я получа обратно?
Съжаляваме, но от съображения за сигурност БАКБ ще издаде нова карта и нов ПИН код, след подаване на Искане за преиздаване на картата и съответно заплащане на такса за преиздаване, съгласно Тарифата на банката.
-
Откраднаха ми картата. Какво да направя?
Моля, спешно позвънете и блокирайте картата си на тел.: +359 2 9702600 (Център за обслужване на клиенти в БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ). След това посетете някой от офисите на БАКБ, за да уточните дали са извършени неоторизирани транзакции с картата Ви, преди нейното блокиране. Подайте Искане за преиздаване на картата в офис на банката.