Карти

  • Блокирах ПИН кода си на банкомат. Какво да направя?

    Въвели сте последователно 3 грешни ПИН кода. За да деблокирате своя ПИН, моля, позвънете на тел.: +359 2 9702600  (Център за обслужване на клиенти в БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ) и след верификация на набор от лични данни, ПИН кодът Ви ще бъде отблокиран за нови 3 опита.

  • Забравил съм ПИН кода си. Може ли да ми издадете нов ПИН?

    В случай че не помните активния си ПИН код, трябва да подадете Искане за преиздаване на картата в банката. БАКБ ще издаде нова карта и нов ПИН код след заплащане на такса за преиздаване, съгласно Тарифата на банката.

  • Картата ми беше задържана на банкомат. Как да я получа обратно?

    Съжаляваме, но от съображения за сигурност БАКБ ще издаде нова карта и нов ПИН код, след подаване на Искане за преиздаване на картата и съответно заплащане на такса за преиздаване, съгласно Тарифата на банката.

  • Откраднаха ми картата. Какво да направя?

    Моля, спешно позвънете и блокирайте картата си на тел.: +359 2 9702600 (Център за обслужване на клиенти в БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ). След това посетете някой от офисите на БАКБ, за да уточните дали са извършени неоторизирани транзакции с картата Ви, преди нейното блокиране. Подайте Искане за преиздаване на картата в офис на банката.