Информация за обслужване на клиенти

Уважаеми клиенти,

Напомняме ви, че във връзка с обявеното извънредно положение в Република България, както и съгласно разпоредбите на Заповед № РД-01-130/17.03.2020 г. на Министъра на здравеопазването, лица, които са се завърнали от рискови държави и техните семейства са поставени под 14-дневна задължителна карантина. БАКБ ви уведомява, че ще обслужва само чрез „Видео чат“или телефон всички клиенти, пристигащи от: Китай, Иран, Бангладеш, Индия, Малдиви, Непал, Шри Ланка, Испания, Италия, Корея, Великобритания и Северна Ирландия, Франция, Германия, Кралство Нидерландия и Швейцария, които следва да са поставени под карантина и да не посещават банкови офиси. Екипът на БАКБ Ви предоставя възможност да използвате електронно банкиране чрез Виртуална банка BACB Plus,  за да извършвате всички текущи операции. На разположение сме да отговорим на всички Ваши въпроси и запитвания на телефон *4488 или чрез услугата „Видео чат“ на нашия корпоративен сайт www.bacb.bg

Бъдете отговорни граждани, помогнете ни да защитим своите клиенти и служители!

Още новини