Съответствие

Спазването на нормативните изисквания е отговорност на всички служители и членовете на управителните и контролни органи на Банката (Управителен съвет, Надзорен съвет, Одитен комитет и други) и е част от корпоративната култура на Банката.

В Българо-американска кредитна банка действат служба за общо нормативно съответствие и служба за нормативно съответствие във връзка с превенцията на изпирането на пари, финансирането на тероризма и на разпространението на оръжия за масово унищожение (ПИП/ПФТ/ПФП) и за съответствие с ограничителните мерки (санкции), които осъществяват дейностите по идентифициране, измерване и управление на риска, свързан с общото нормативно съответствие и риска, свързан с нормативното съответствие във връзка с превенцията на изпирането на пари, финансирането на тероризма и на разпространението на оръжия за масово унищожение, както и на риска, свързан със съответствието с ограничителните мерки (санкции).

Защита на личните данни

„Българо-американска кредитна банка“АД (Банката), вписана в Търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК 121246419, със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Славянска“ № 2, уеб сайт www.bacb.bg, тел.: 070014488 или *4488,  обработва Вашите данни в качеството си на администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни и Общия регламент относно защитата на данните.

Подаване на жалби от клиенти

Българо-американска кредитна банка АД предлага банково обслужване при високи професионални стандарти. Качеството на предлаганите от БАКБ АД услуги е основен приоритет за банката. В случай, че сте клиент на БАКБ, но поради някаква причина останете неудовлетворен, не се колебайте да ни сигнализирате. Съветваме Ви, обаче, по възможност първо да се обърнете към нашите служители от офиса, който Ви обслужва. Възможно е въпросът да е от оперативен характер и да бъде решен на място.

Подаване на сигнали по ЗЗЛПСПОИН
(Whistleblowing)

Всяко заинтересовано лице - бизнес партньор, външен изпълнител, друга трета страна, както и всяко физическо лице, което при изпълнение на трудовите му задължения или в друг работен контекст има информация за нарушение в БАКБ, станало му известно по повод отношения в работен порядък, извън предоставянето на банкови услуги на клиенти и отношения с клиенти може да подаде сигнал за нарушение или да докладва неетично поведение по реда и при условията на Закона за защита на лицата подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения (ЗЗЛПСПОИН)