Промяна в Общите условия на БАКБ АД

Уважаеми клиенти,

В стремежа си да бъде зелена банка с грижа за природата и хората, БАКБ непрекъснато полага усилия да развива своето екологично поведение и да подобрява клиентското преживяване. Част от тази стратегия е въвеждането на дигитални услуги, безхартиени процеси и оптимизацията на документи във връзка с предоставяните продукти и услуги.

Бихме искали да ви информираме за новите документи с  оптимизирано съдържание, които влизат в сила през месец ноември и ще ви предоставят  по-кратка, достъпна и разбираема информация за предоставяните платежни услуги:

  1. Общите условия за предоставяне на платежни услуги и свързаните с тях платежни инструменти са с преработено съдържание, без да се въвеждат съществени промени, с цел достъпност на изказа и съкращаване на информацията. Промените влизат в сила от 01.11.2023г. за клиенти-юридически лица, еднолични търговци  и нови клиенти-физически лица и от 01.01.2024г. за съществуващи клиенти-физически лица.
  2. Общите условия за Чиста сметка се отменят, като условията за ползване на „Чиста сметка“ са в Тарифата на Банката за клиенти-физически лица, считано от  03.11.2023г. Добавени са по-благоприятни условия за потребителите.
  3. Общите условия за услуги по изпращане на текстови съобщения по мобилен телефон и e-mail съобщения се включват в Общите условия за предоставяне на платежни услуги и свързаните с тях платежни инструменти. Промените влизат в сила от  01.11.2023г. за клиенти-юридически лица, еднолични търговци  и нови клиенти-физически лица и от 01.01.2024г. за съществуващи клиенти-физически лица.

С уважение,
БАКБ

Още новини