БАКБ представя БИАНКА - вашият дигитален асистент

В синхрон със стратегията на БАКБ за ускорена дигитализация през последните години, започнала още със старта на Виртуална банка и продължила с изцяло онлайн процесите за откриване на депозит, кредит и Чиста сметка,  Българо-американска  кредитна банка създаде дигиталния асистент БИАНКА. Името и не е избрано случайно. Тя е създадена с желанието да представя чисто, коректно и прозрачно всички условия по продуктите, които банката предлага, без скрити такси, без дребен шрифт или други уловки.

БИАНКА е съвместен проект на БАКБ и ДигиТех Консулт ЕООД – българска компания, с международно присъствие, отдадена на създаването на иновативни решения, в полза на клиентите. Използваната технология се базира на разговорен изкуствен интелект и разработката е на платформата на DRUID AI, която позволява гъвкавост и адаптивност на виртуалните асистенти и високо качество на интегрираните в тях услуги.

Амбицията на БАКБ е постепенно всички продукти, услуги и продажбени процеси да бъдат представяни от дигиталния съветник БИАНКА, което ще промени и начина на общуване с клиентите и тяхното преживяване. От началото на месец април  БИАНКА е на разположение да съдейства на  всички, които имат въпроси свързани с потребителски кредит или депозитни и спестовни продукти; търсят информация за плащане на данъци и битови сметки; интересуват се от овърдрафт или ипотечен кредит, или са заинтригувани от продукта Чиста сметка.  Виртуалният асистент ще ви помага при затруднения с БАКБ Онлайн, както и с мобилния портфейл BACB Pay. Дигиталният съветник може да отговаря дори на запитвания от бизнес клиенти. В случай че БИАНКА не може да отговори на някой от въпросите ви, ще ви свърже директно с компетентния банков служител.

Модерната интерактивна апликация ще се подобрява и ще надгражда непрекъснато дигиталните решения, които предлага на клиентите. Всеки месец към възможностите на БИАНКА ще се добавят нови и различни функционалности и тя ще развива своя изкуствен интелект.

Скоро тя ще може да идентифицира потребителите и да дава персонална информация за салда по сметки, задължения по кредити, предстоящи вноски, както и всякаква друга персонална информация, свързана с продуктите, които ползва потребителят.

Със стартиране  на автоматизирания кредитен процес, БИАНКА ще може директно да ви съдейства за получаване на онлайн кредит и дигитално подписване на договорите за кредити с Евротръст. Тя ще може също да ви съдейства с откриването на Чиста сметка, без да посещавате банков офис.

За по-доброто клиентско преживяване в недалечно бъдеще БИАНКА ще може да води гласова комуникация, както и да си общува с вас във Вайбър и Fасеbook Messenger.

Попитайте БИАНКА за всичко, което ви интересува и тя ще отговори с радост на въпросите ви. Потърсете я на www.bacb.bg

Още новини