Жалби от клиенти могат да се подават по следните начини:

  • Жалба може да бъде подадена във всеки офис на БАКБ лично или чрез упълномощен представител чрез депозиране на формуляр. Можете да изтеглите и попълните формуляра предварително или да поискате документа на място. Текста на формуляра можете да изтеглите от тук
  • На email, чрез попълване на електронна форма*
  • Чрез каналите за дистанционно банкиране BACB Online/ BACB Mobile
  • По пощата:
    Можете да изпратите писмо на адрес: БАКБ АД София,п.к.1000, ул. Славянска 2.

Жалбата Ви трябва да съдържа:

  • Вашите имена и ЕГН/ЛНЧ. Ако сте представител на фирма, трябва да посочите и наименованието и ЕИК на фирмата;
  • Вашите контакти за кореспонденция: адрес за кореспонденция, телефон, ел. поща;
  • Описание на причината за жалбата. Ако разполагате с документи, подкрепящи искането Ви, моля да ги приложите.
  • При необходимост ще потърсим контакт с Вас, с цел получаване на допълнителни данни и документи.

Срокове за получаване на отговор:

  • за жалби, свързани с платежни услуги - до 14 дни от получаването на жалбата, както и всички документи, доказващи основателността й. В случай на обективни причини е възможно срокът да се удължи, като служител на банката уведомява жалбоподателя за предприетите от Банката действия по установяване на претенцията и времето, когато може да се очаква отговор.
  • за жалби, свързани с договор за потребителски кредит или за кредит за недвижим имот на потребител – до 30 дни. В случай на обективни е възможно срокът да се удължи, като служител на банката уведомява жалбоподателя за предприетите от Банката действия по установяване на претенцията и времето, когато може да се очаква отговор.

Когато жалбата Ви попада в обхвата на Закона за платежните услуги и платежните системи и нашето становище не Ви удовлетворява, Вие имате право да отнесете случая за разглеждане от Помирителната комисия за платежни спорове към Комисията за защита на потребителите на адрес: София 1000, ул. „Врабча" № 1, ет. 4 тел. +359 2 933 05 77 факс +359 2 988 42 18; електронна поща: adr.payment@kzp.bg; интернет страница: www.kzp.bg и http://abanksb.bg/pkps; .

Когато жалбата Ви е свързана с договор за потребителски кредит и нашето становище не Ви удовлетворява, можете да сезирате Секторната помирителна комисия за разглеждане на спорове в областта на финансови услуги, включително и при предоставянето на финансови услуги от разстояние, свързани с предоставяне на потребителски и ипотечни кредити към Комисията за защита на потребителите на адрес: гр. София, п.к. 1000, ул. Врабча №1;телефон: + 359 2 933 05 65; електронна поща: adr.finmarkets@kzp.bg; интернет страница: www.kzp.bg или на адресите на съответните регионални центрове

Когато жалбата Ви се отнася до услуги и дейности, свързани със сделки и трансакции с финансови инструменти, можете да се обърнете за разрешаване на Вашия случай към Секторната помирителна комисия за разглеждане на спорове в областта на дейностите и услугите по чл. 6, ал. 2 и 3 от Закона за пазарите на финансови инструменти и на дейностите и услугите по чл. 86, ал. 1 и ал. 2 от Закона за дейността на колективните инвестиционни схеми и на други предприятия за колективно инвестиране, включително и при предоставянето на финансови услуги от разстояние в тези сектори към Комисията за защита на потребителите на адрес: гр. София,п.к.1000, ул. „Врабча” № 1, телефон: +359 2 933 05 90; електронна поща: adr.finmarkets@kzp.bg; интернет страница: www.kzp.bg.